Korálková škola Darí Fejtkové

Pozvánky na "korálkové" či jiné tvořivé, výtvarné, řemeslné či prodejní akce (kurzy, srazy, trhy ... )

Korálková škola Darí Fejtkové

Příspěvekod Vekimo » stř 27. bře 2013 18:56:52

Ahoj *wave*

Chci se zeptat zda jste někdo tuto školu absolvovali, absolvujete, případně zda byste mi ji doporučili... Jsem začátečníkem a upa žasnu nad uměním většiny z vás... Tak chci vědět zda by mi tato školička mohla pomoci...

Děkuju všem za odpovědi... a cenné rady...
Vekimo
 
Příspěvky: 258
Registrován: ned 17. bře 2013 22:59:42
Úroveň: korálkové novorozeně...

Re: Korálková škola Darí Fejtkové

Příspěvekod Elissa » stř 27. bře 2013 18:59:27

ahoj.nevím jak ostatní holky, ale přijdou mi to vyhozené peníze. Řekla bych, že všechno co potřebuješ najdeš tady na fóru a když nenajdes, tak určitě někdo poradí. :)
Uživatelský avatar
Elissa
Stálý člen fóra
 
Příspěvky: 1154
Registrován: pon 12. črc 2010 19:47:22
Bydliště: Nehvizdy
Úroveň: řekla bych že pokročilý, stále se učím a mám co dohánět

Re: Korálková škola Darí Fejtkové

Příspěvekod jilinka » stř 27. bře 2013 21:07:46

podle mého názoru je dobré absolvovat nějaký kurz, sice se dá naučit i z netu, jak to dokazuje mnoho zdejších šikovných holek, ale kurzy mi připadají skutečně rychlejší na naučení. Ovšem mluvím o kurzech naživo, online věci bych doporučila spíš už pokročilým, když si nevědí rady, jak se dělá něco konkrétního.
Když už bych si ale vybírala kurz, šla bych k někomu, kdo to fakt umí, a jehož výrobky se mi líbí, což bohužel od D.F. říci nemohu.