Zentangle - Doodlig

co zrovna není z korálků, ale chcete se s tím pochlubit
Dodržujte prosím Pravidla fóra a následující pokyny:
Sem patří výhradně obrázky vašich vlastních prací daného typu či vytvořených danou technikou. Nepatří sem obecná diskuze o technikách!

Zentangle - Doodlig

Příspěvekod Lalwen » ned 23. úno 2014 22:55:44

Ahojte,

mám milé dámy prosbu, nevíte zda-li někdo v ČR dělá kurzy Zentangle či Doodlingu? Googlím už po několikáté a nic ani jeden jediný odkaz (až na jedno v rámci scrapbookářského kurzu, bohužel již dávno proběhlého).

Pokud byste věděli, byla bych ráda za nějaký odkaz děkuji vám velice *angel*
Uživatelský avatar
Lalwen
 
Příspěvky: 43
Registrován: sob 20. čer 2009 8:11:17

Re: Zentangle - Doodlig

Příspěvekod jisvob » úte 16. zář 2014 12:51:15

Nevím jestli tu někdo bude kurzy pořádat. Když jsem tyhle techniky kreslení objevila, hledala jsem přes internet kurz Zentangle a zjistila jsem, že nějaký američan má registrovaný název Zentangle pro pořádání kurzů. To znamená, že nikdo tu nemůže pořádat kurz, aniž by se s tím člověkem dohodl. Navíc Zentangle by měli vyučovat certifikovaní lektoři. Tady žádný takový není. Není problém si v USA zaplatit kurz, zúčastnit se ho a stát se lektorem. Chce to jen peníze a čas.
Zatím jsme odkázáni na knihy, které vyšly. Jsou už dvě - ZonerPress teď vydal další. Kdo nemá problém s angličtinou, může si knihy pořizovat i třeba přes Amazon, nebo jiným způsobem. One Zentantgle A Day jsem si koupila jako ebook - prohlížím na čtečce a tabletu. A když tu vyšla v češtině tak jsem si jí koupila znova.
jisvob
Nový člen fóra
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 16. zář 2014 12:25:19


Re: Zentangle - Doodlig

Příspěvekod Honey321 » úte 16. zář 2014 22:08:15

Náhodou jsem narazila na knížku a přemýšlím o její koupi, vypadá totiž dost dobře ;)
http://www.zonerpress.cz/umeni-zentangle
Honey321
 
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08. říj 2011 10:25:08
Bydliště: Zlín/Brno
Úroveň: Věčný začátečník :D


Zpět na Ostatní tvoření