Jak na náramek?

Fimo a jiné "polymery", keramika, samotvrdnoucí hmoty, Art-Clay a jiné

Jak na náramek?

Příspěvekod sarisek » úte 23. srp 2011 9:53:10

Zdravím, mám prosbu, jak udělat dírky do náramku, aby se fimo nezdeformovalo a dírky byly přesně po sobě?? Jsem začátečník a nevím si s tím rady, vždy se mi to buď zdeformuje, nebo jsou dírky nepravidelné a když to pak navléknu, tak to ujíždí anebo je to moc tlusté ... Děkuji moc za rady, ráda bych měla tenké plátky fima navlečené na paměťovém drátku, tak to potřebuji přesné a malé dírky...
sarisek
Nový člen fóra
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 23. srp 2011 9:34:05

Re: Jak na náramek?

Příspěvekod Skippka » úte 23. srp 2011 20:31:34

Myslím že nestačí než podotknout cvičit, cvičit a cvičit :)

Fimo a ještě více Cernit se méně deformuje po tom co ho dáš do lednice nebo do mrazáku. Nebo je možnost "napůl" upéct danou tyčku aby byla ještě polotvrdá a dala se krájet. (to se dělá s tyčkama do gelových nehtů) *thup*
I pád na držku je pohyb vpřed...
Uživatelský avatar
Skippka
Moderátor
 
Příspěvky: 590
Registrován: čtv 23. črc 2009 17:41:58
Bydliště: Litoměřice/Brno
Úroveň: malý břídil

Re: Jak na náramek?

Příspěvekod jilinka » stř 24. srp 2011 7:21:27

jedině udělat dírky až potom, po upečení vrtačkou
jilinka
 

Re: Jak na náramek?

Příspěvekod sarisek » stř 24. srp 2011 7:47:13

Děkuji za odpověď, tak jdu shánět vrtačku :D , je pravda, že to jediné jsem nezkoušela...
sarisek
Nový člen fóra
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte 23. srp 2011 9:34:05


Zpět na Fimo a jiné modelování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron