Šatonové kamínky

Fimo a jiné "polymery", keramika, samotvrdnoucí hmoty, Art-Clay a jiné

Šatonové kamínky

Příspěvekod stehlik » sob 21. črc 2012 20:43:52

Ahoj,
chtěla bych se zeptat, co s šatonovými kamínky a fimem. Jestli je možné je do fima vmáčknout ještě před pečením a ony se tam "připečou" tak, že pak nevypadnou (a v tom horku se nezničí), nebo si na ně jenom udělat jamku a vlepit je něčím (čím?) až po upečení.
Díky :)
stehlik
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 13. úno 2012 12:58:18
Bydliště: Zlín, Brno

Re: Šatonové kamínky

Příspěvekod Miss Tattooo » sob 21. črc 2012 21:14:11

Já to peču rovnou, ale co bude vypadávat a co ne zjistíš jen zkoušením.
Uživatelský avatar
Miss Tattooo
Borkyně měsíce |||
 
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 12. srp 2010 9:56:07
Bydliště: Plzen
Úroveň: Lehce pokročilá přátelská osoba nesnášející nevyžádané rady :o)

Re: Šatonové kamínky

Příspěvekod stehlik » sob 21. črc 2012 21:21:56

Dobrá, vyzkouším. Děkuji :-)
stehlik
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 13. úno 2012 12:58:18
Bydliště: Zlín, Brno

Re: Šatonové kamínky

Příspěvekod jilinka » pon 23. črc 2012 16:18:08

hlavně to musí být sklo a ne plast, který se tváří jako sklo... hovořím z vlastní kouřové zkušenosti :D
jilinka
 

Re: Šatonové kamínky

Příspěvekod stehlik » pon 23. črc 2012 17:15:57

jilinka píše:hlavně to musí být sklo a ne plast, který se tváří jako sklo... hovořím z vlastní kouřové zkušenosti :D

:D Objednávala jsem malinké Swarovski Rivoli, tak to snad sklo bude :-)
stehlik
 
Příspěvky: 46
Registrován: pon 13. úno 2012 12:58:18
Bydliště: Zlín, Brno


Zpět na Fimo a jiné modelování

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník