Čištění naušnic

Drátky, nýtky, jehly, kleště ...

Čištění naušnic

Příspěvekod Zerina » pát 06. dub 2012 14:54:16

Zdravím,
mám takový malinkatý problém a potřebovala bych poradit. Jsem začátečník ve tvoření korálků, zatím mi to docela jde :oops:
Začala jsem tvořit naušnice a mám je přidělané na háčcích z bižuterie, problém je v tom, že mi začaly háčky tmavnout. Nemáte někdo nějaký fígl, čím je vyčistit a vrátit jim tak původní lesk? :) Předem děkuji za odpověď a omlouvám se, jestli sem můj příspěvek nepatí, jsem na fóru nováček. Hezký den a šťastnou ruku při tvoření.
Zerina
Nový člen fóra
 
Příspěvky: 9
Registrován: pát 06. dub 2012 14:46:08
Úroveň: začátečník

Re: Čištění naušnic

Příspěvekod Hroška » pát 06. dub 2012 19:14:36

figl nemam.. obavam se ze to je problem bizuternich kovu.. rekla bych ze po ztmavnuti uz se to moc resit neda, v uvahu prichazi:
1) vyuzitinejakych uslechtilejsich kovu.. nez obycejnych bizuternich.. ale to trochu leze do penez a taky ne vsechny komponenty ktere bys chtela sezenes.. a pak to kombinovat asi nebude ono.. ale havky nebyvaji problem ;)
2) vyuziti sice bizuternich kovu, ale nejakych jinych nez "postribrenych" .. zatim se mi velice libi metal gun, nekde se to jmenuje antracit myslim.. jsou takove temne sede uz rovnou, ale moc pekne a zatim se s nimi nic nedeje, co je pouzivam ;) nevim jak ty ostatni kovy.. slysela sem ze takove ciste cerne komponenty mohou pro zmenu zloutnout, odiraji se.. ale to zalezi na kvalite rekla bych..
3) prevence: skladovat na suchem tmavem miste; nedovolit, aby komponenty prisli do styku s vodou, ale i jinymi tekutinami - treba vonavka taky neni uplne nejlepsi...
Uživatelský avatar
Hroška
Stálý člen fóra
 
Příspěvky: 591
Registrován: úte 30. čer 2009 17:45:13
Bydliště: Praha/Albr. n. Orl. (u HK)

Re: Čištění naušnic

Příspěvekod gianelle » sob 07. dub 2012 2:29:51

Nepotěším tě. Je to velice častý jev (hlavně u komponentů v barvě stříbra) a málokdy s tím jde něco dělat.