K počtům korálků - většina těchto balíčků se skutečně váží, takže k nějaké odchylce tam dojít určitě může. Prostě bych ty počty brala s rezervou, kupuju to co je v balíčku a ne to co je na etiketě a když potřebuju nějaké přesné množství, přepočítám si na místě. Kdyby se to mělo počítat ručně, tak by to asi bylo vyloženě na zbláznění.
A co se obsluhy, otázek a odpovědí týče, myslím že je potřeba se na to podívat z obou stran. Je pravda že kdo pracuje s lidmi, měl by na to být připravený a měl by jednat tak slušně, jak jen to jde, ale zase naopak sama vidím jak často se jim stává že mají plný krám a přijde tam zákaznice, která po nich vyžaduje aby jí vybraly navzájem ladící korálky a komponenty a ještě jim na místě udělaly kompletní kurz základů korálkování a nebo přímo zkompletovaly šperk, vybalí si tam svoji rozdělanou práci a chtějí aby jim holky řekly co a jak a nejlépe to za ně ještě okamžitě dokončily, zatímco se jim za zády tvoří fronta. Dva nebo tři takoví zákazníci a já se vůbec nedivím že ty holky jsou unavené, nervózní a pak se třeba chovají tak, že si to můžou někteří zákazníci/tazatelé vyložit špatně (a jsem si jistá že v 99 procentech případů to ten dotyčný personál vůbec nemyslí špatně)
Naopak na Křence jsem ještě nezažila, že by měli "narváno" - je sice pravda že tam chodím málo a většinou i hodně rychle vyletím (sortiment pro mě není moc zajímavý), ale ono se jinak přistupuje k zákazníkovi když je jeden a jinak když je jich dvacet.
"Polední pauzu" ve Vinutce jsem taky jednou zažila (zrovna jsem šla z nějaké zkoušky, asi půl hodinu před pauzou a shodou okolností měli zrovna nový rokajl
) a nijak příjemné mi to nebylo, ale přešla jsem to jako pokus o nejapný vtip a po polední pauze jsem tam byla znova že jdu dokončit to co jsem začala.
Vím že je to těžké, ale zkusme to brát tak že jsme prostě všichni lidi